14:07

Domowe mleko kokosowe




1 szklanka wiórek kokosowych
1 szklanka gorącej wody
3 szklanki wody filtrowanej lub mineralnej


Wiórki kokosowe zalewam gorącą wodą i zostawiam na 2-3h, Po tym czasie dodaje 1 szklankę wody i blenduje około 5min. Przecedziłam przez gazę 'mleczko', dobrze odcisnęłam. Miazgę z wiórek przełozyłam z powrotem do naczynia do blendowania. Zalałam pozostałymi 2 szklankami wody i ponownie miksowałam 5 min. Ponownie przelałam przez gazę i dobrze odcinęłam.
Przelałam do butelki. Takie mleczko można przechowywać w lodówce 3 dni




Uwagi:
- ostrze blendera może sie zapychać wiórkami,
- blender może sie bardzo nagrzewać
- w lodówce na górze słoika/butelki robi się gęsta śmietanka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Między Niebem, a Kuchnią... , Blogger