16:06

Pieczarki balsamico + surówka z selera naciowego


Pieczarki balsamico:

ok 400 g pieczarek
2 łyżki masła klarowanego
50

ml octu balsamicznego
ok 3 łyżki wody
3 łyżki cukru brązowego
1 łyżka cebuli suszonej
1 łyżeczka czosnku granulowanego

Na patelni rozgrzałam masło. Pieczarki umyłam i pokroiłam na ćwiartki. Wrzuciłam na patelnie, smażyłam ok 7 min, po tym czasie wlałam ocet i posypałam cukrem, dolałam odrobinę wody, dla lepszego smaku dałam czosnek i cebulkę. Dusiłam ok 20 min, do zredukowania sosu.


Surówka z selera:
3 pałeczki selera naciowego
1/2 czerwonej papryki
1/2 żółtej papryki
2 ogórki kiszone
2-3 rzodkiewki
2 łyżki oliwy z oliwek
1 łyżka koperku


* do podania: gotowana quinoa (komosa ryżowa), 'spaghetti' z buraka i marchewki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Między Niebem, a Kuchnią... , Blogger