10:01

Pudding z tapioki


Chciałam połączyć ten prosty pudding z czekoladowym musem z aquafaby (wody z gotowania ciecierzycy). Ale oczywiście nie wyszło :) Piana nie chciała się ubić, a blender z możliwością ubijania piany się mocno przegrzał. Spróbowałam podłączyć mikser, ale nadal nic z tego. Może innym razem się uda :)


Przepis na 4 porcje (ze zdjęcia):

0,5 litra mleka (u mnie zwykłe krowie)
1/3 szklanki kuleczek tapioki
2 łyżki cukru./ksylitolu

Zagotowujemy mleko. Dodajemy cukier i tapiokę. Gotujemy ok 30min na małym ogniu, dosyć często mieszając. Całość wydawała mi się jeszcze dosyć rzadka, więc studziłam w garnku w którym się gotowało. Całość pięknie zgęstniała, dobrze wymieszałam i nałożyłam do pojemniczków.

Uwagi:
Jest to przepis podstawowy. Następnym razem trochę pokombinuję, np z kakao, z domowym mlekiem kokosowym lub z musem owocowym, czy z cynamonem/ziarnami wanilii.
Smakowało trochę jak zwykły budyń, tylko te kuleczki w ustach to śmieszne uczucie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Między Niebem, a Kuchnią... , Blogger