17:40

Tilapia pieczona w orzechowo-serowej panierce



2 filety z Tilapii
jogurt (kefir, lub mleko) - do namaczania ryby

Panierka:
1) mąka owsiana (u mnie zmielone płatki owsiane)
2) 1 jajko + 3 łyżki mleka + 2 łyżki oleju + soł, pieprz = dobrze wymieszać
3)
1/3 szklanki zmielony orzechów nerkowca (2 garści całych)
1/3 szklanki startego drobno sera twardego
1/3 szklanki bułki tartej
skórka z 1 cytryny

Rybę rozmroziłam w wodzie, po czym zalałam jogurtem który zalegał mi w lodówce. Po ok 2h. Wzięłam sie za panierowanie. Piekłam 15min w 200stopniach + termoobieg

Do tego:
- młode ziemniaki
- ogórek, pomidor, śmietana
- koperek

Uwagi:
- Na pewno jeszcze powtórzę ! :)
- Rybka z wieżchu była chrupiąca, w środku miękka i soczysta
- posmarować blache tłuszczem, lub piec na silikonowej podkładce do pieczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Między Niebem, a Kuchnią... , Blogger