15:44

Bułeczki Faszerowane + Pieczarki Faszerowane

Przepis na bułeczki ze strony mojewypieki.com

Bułeczki:
500g mąki chlebowej
125ml letniej wody
125ml letniego mleka
12g droższy suchych
2 łyżki oleju (dałam z suszonych pomidorów)



Farsz: (mojego autorstwa)
175g boczku surowego wędzonego
60 g pieczarek (u mnie nóżki)
2 garście szpinaku świeżego
5 pomidorków suszonych (z oleju z ziołami)
0,5 czerwonej papryki
1 łyżka oleju z pomidorów
sól, pieprz ziołowy, czosnek

Wszystko ładnie pięknie pokroić i podsmażyć.

1. Bułeczki:

Zmieszałam wszystkie składniki. Odstawiłam pod przykryciem do wyrośnięcia na ok godzinę. Podzieliłam na 16 części. Każdą część rozciągałam na placek w dłoniach. 1 łyżka farszu do każdego 'placka', zaklejamy. Smarujemy jajkiem. Pieczemy w 160st + termoobieg ok 25 minut, lub wg mojewypieki.com 190st - 25min.


Część bułek u mnie z farszem z przepisu, część ze szpinakiem i fetą, a 2 z oboma farszami.


2.  Pieczarki faszerowane

Pieczarki myjemy, wykręcamy/obcinamy nóżki., Wkładamy farsz, dajemy kawałek sera na wierzch.
Pieczemy w nagrzanym piekarniku 180st + termoobieg 20-25min (w zależności od wielkości pieczarek)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Między Niebem, a Kuchnią... , Blogger